איך מוכרים באינטרנט?

בעידן הפוסט מודרני, רוב החיים של בני האדם מתרחשים באינטרנט: אנחנו “עושים חברים” ברשתות החברתיות, עובדים מול קולגות באינטרנט, רוכשים מידע באמצעות חיפושים בגוגל, מחפשים אנשי שירות בגוגל, מוצרים רלוונטיים ועוד.

בעידן זה, בניית חנות וירטואלית נראית כמו הפעולה המתבקשת לכל עסק מסוג סוג. ועדיין, בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלות המתלוות לתכנית:

שאלות אלו ואחרות הן שאלות לגיטימיות הדורשות מענה מבוסס ומצריכות התייחסות נאותה ונטולת אינטרס כך שכל בעל עסק יוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו. שאלות כמו עלות בניית חנות אינטרנט, עלות התחזוקה של חנות אינטרנטית וכן תפעול החנות מול הלקוחות באופן שיהפוך אותה לפרודוקטיבית וישמור עליה כזו, אכזבות מחברות בניית חנויות אינטרנט קודמות ועוד.

שאלות נוספות שעוצרות עצמאיים ובעלי חברות מלקבל החלטה שהם שלמים אתה נוגעות לחוסר ידע בהיבט הטכני. שאלות טכניות יכולות להיות קשורות לאופן התפעול הנכון של החנות, לרבות הפלטפורמות השונות המוצעות כיום בשוק, מסלול הניהול של החנות, כמה כדאי לשלם אם בכלל, האם כדאי להקים תחנת סליקה או לא  – כל אלו מהווים פרטים עמוסים ומבלבלים. כל כך מבלבלים ומעוררים תחושה של חוסר ודאות, שרבים מעדיפים כבר להימנע מבניית חנות אינטרנטית ובכך לסיים את הסיפור. עד… עד להתלבטות הבאה.

החלטנו לרכז עבורכם את כל השאלות הרלוונטיות בנוגע לבניית חנות אינטרנטית

עלות

 

העלות של פתיחת חנות אינטרנטית כרוכה במספר גורמים. ישנה תחרות בין חברות בניית חנויות אינטרנט כך שחשוב ביותר לערוך סקר שוק לפני שבוחרים חברה באופן סופי ומחליטים ממי כדאי לקבל שירות. על החברה המעניקה לכם שירותים של בניית חנויות אינטרנט להיות בעלת ניסיון בתחום הספציפי שבו אתם מקימים את החנות שלכם וכמו כן עליה להיות בעלת התמצאות בהקמת חנויות מהסוג המבוקש כך שתוכל לנהל את השוק, את ההזמנות של הלקוחות, את הפניות של הלקוחות ואופן החזרה אליהם ועוד.

עיצוב מודרני

בחירת העיצוב של חנות האינטרנט צריכה להיות מותאמת לצרכים של בעל החנות עצמו ולפי היעדים המוגדרים. באופן זה, אם אתה מחפש חנות מעוצבת שתמכור ישנה חשיבות מרבית לעיצוב חנות וירטואלית המבוססת על שפה מיתוגית אחידה, ויזואליות ברורה שיכולה לפנות אל הלקוח בכל מקום, סימנים אחידים וצבעים מוכרים שיעשו את העבודה.

באמצעות עיצוב נכון ניתן יהיה לפנות אל הלקוחות הרלוונטיים ולהביא לפעולות כמו רכישה, הרשמה למועדון לקוחות, השארת פרטים ועוד. בזמן העיצוב של האתר חשוב ביותר להעניק תשומת לב להיררכיה שלו, קרי לתצוגת המוצרים ולאופן שבו הם פונים אל הגולשים, הכניסה לאתר כלומר, עמוד הבית ועוד.  את עיצוב האתר יש לבצע בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום.

אחסון על שרתים חזקים

חנויות אינטרנטיות מהוות את בין אתרי האינטרנט היותר כבדים שקיימים מבחינת אחסון. כדי להעניק ללקוח שלך חוויית לקוח מנצחת, יש להבטיח גלישה שוטפת ונטולת הפרעות. אחסון על גבי שרתים חזקים מבטיח כי אתר האינטרנט יוכל לשרת את הלקוחות שלך בזמן אמת גם ברגעים ובשעות של עומס.

חווית משתמש

חלק מרכזי בתהליך עיצוב החנות ובנייתה שמור לחוויית המשתמש. בבניית חנות אינטרנט, לחווית המשתמש יש השפעה מרכזית על ההחלטה באם לרכוש או לא, לחזור לאתר האינטרנט בפעם הבאה או לא ועוד.

הבחירה בחברה האמונה על יצירת חווית משתמש אמינה היא אולי בין ההחלטות החשובות ביותר שיהיה על בעל חנות לקבל. חוויית משתמש חיובית מעודדת את הלקוח לחזור ולקנות בפעם הבאה שכן היא מעניקה לו נוחות בגלישה, מאפשרת לו ליהנות מכל עמודי האתר ללא מאמץ מיותר ואינה מצריכה אותו להיות גאון מחשבים כדי לנווט בתוך האתר.

חוויית המשתמש הינה תוצר של עיצוב מרשים ונוח לשימוש, היררכית אתר מתאימה ויכולת להעניק ללקוח את מה שהוא מחפש.

תהליך רכישה מהיר

בין הגורמים המשמעותיים הנוספים שמשפיעים על הרווחיות של בניית חנות אינטרנטית הוא המהירות של הניווט באתר וכמובן, ההזמנה לרכישה ומידת האטרקטיביות שלה. תהליך רכישה מהיר באתר האינטרנט מאפשר ללקוח ליהנות בלי לטרוח יותר מדי. לפיכך יש לאפשר לו מגוון אפשרויות לרכישה והזדמנויות שונות לשנות את סל הרכישה שלו או להצטרף למועדון לקוחות.

סיכום

בעידן הפוסט מודרני, חנות אינטרנט היא לא עניין של שאלה: בעידן בו לקוחות רוכשים את הנעליים, את החינוך, את השירותים הציבוריים, את השירותים העירוניים ולמעשה – את כל הצרכים השוטפים שלהם באמצעות האינטרנט – חנות אינטרנט היא פעולה חיונית לשמירה על ההכנסות השוטפות וצעד המתחייב מהמציאות לעסקים שלא רוצים לאבד מההכנסות השוטפות או להיעלם מהמפה.