איפה המשרדים שלנו?

אצ"ל 31, ראשון לציון

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

058-4095252

בניית אתרים בהתאמה אישית

בניית אתרים מותאמים אישית- זה הלוק שלכם

בניית אתרים מותאמים אישית, הם כמו "הלוק" הנכון של כל תחום ומקצוע. טכנאי תקשורת לובש סרבל, עורך דין לובש חליפה (לפעמים), מלצר לובש סינר ועוד. יש הבדל ניכר בין כל מיני תחומי עיסוק בכל הרמות. כל מקצוע דורש השכלה, ידע וניסיון מסוימים. יש סטטוס לכל מקצוע, ואנו הצרכנים זקוקים לכולם. אנחנו נחפש ברשת חשמלאי, ונחפש רופא שיניים ומסגר, ונבחן כל אחד מהם ראשית לפי האתר שלו. האתר שלהם, זה שנבחר לפיו את אנשי המקצוע, צריך להיות בדיוק, אבל בדיוק במידה שלהם. כמו סרבל או חליפה. עם התדמית הנכונה, עם הויז'ואל והתמונה הנכונה ברקע, עם הטקסט הנכון ונפח הדפים, כולל הכלים הטכנולוגיים- כל אלה יחד צריכים להבהיר לגולשים חד משמעית עם מי יש לנו עסק. הסטטוס של כל בעל מקצוע  נקבע היום לפי האתר ש כל אחד. אם הוא ברור או לא? מסודר או מבולגן? מייצר תדמית חיובית או שלילית?  זול, יוקרתי, משעמם או מעניין. כל אלה הם הפרמטרים שבגללם, ניצור או לא ניצור קשר עם בעלי מקצוע ברשת וזה יכול להיות מדען או גנן.

למה חשוב שתהיה התאמה אישית?

שימוש בקודים החברתיים הנכונים לגבי בעלי מקצוע, יוצרים את הבהירות עבור הגולש לגבי בעלי האתר. סביר להניח שאם חברת בניית אתרים בהתאמה אישית, מקימה אתר לחברת שיווק גלידה, הצבעים והעיצוב יהיו שונים לגמרי מאתר של חברה לניהול פרויקטים. התמונות יהיו מעולמות אחרים, הצבעים, הגרפיקה, כמות התמונות, שימוש בווידיאו ועוד.  אתר ברור זה אתר, שבלי לקרוא אפילו מילה אחת, הגרפיקה מסגירה את העולם העסקי שלו  אנחנו נבין כבר בשנייה שאנחנו גולשים בו במה הוא עוסק. כבר בהתחלה יהיה לנו מושג אם מדובר בחברת הנדסה או במעצב שיער. כלומר- שימוש גרפי נכון והדוק, מבהיר כבר בכניסה הראשונה לאתר מיהו בעל העסק, מה הוא משווק ואם אנחנו מתעניינים במה שהוא מציע, אנחנו נמשיך לגלוש. כלומר- שפה גרפית המותאמת לבעלי מקצוע, היא זו שמבדילה בין תחומים שונים ובעלי מקצועות ועסקים שונים. שפה גרפית בטעם טוב ובעיצוב מקורי, תגרום לנו להישאר באתר הזה וגם לעשות אתו עסקים.

 

מה זה אפיון אתר?

יש כמה סוגי אתרים, וההחלטה איזה אתר להקים, קשורה במטרות וביעדים. יש אתר תדמיתי שהתפקיד שלו הוא ליצור ולשמר תדמית. יש אתר חנות און ליין שהתפקיד שלו זה לשווק מוצרים. יש אתר שמציע קבלת שירותים שונים מבעלי מקצוע, אתרים של מוסדות ציבוריים, אתרים של בעלי מקצועות חופשיים כמו רואה חשבון, אדריכל ועוד. כל אתר נוצר כדי להשיג מטרה. כדי לתמוך במטרה הרבה פעמים נוצרים עמודי נחיתה וקמפיינים של שיווק, ויחד עם האתר הם משלימים זה את זה. למשל אם חברה של ברזים רוצה לשווק את הברז החדש שלה, ראשית חייב להיות לה אתר טוב, עם תמונות אטרקטיביות ומידע על ייצור או יבוא הברזים שלה, ואם היא רוצה "לדחוף" קולקציה חדשה של ברזים, היא יכולה גם לעשות עמוד נחיתה מלווה בקמפיין פרסום בגוגל. הגולשים אמורים להתרשם מהאתר, ואם הוא באמת מרשים, הם ירכשו ברזים, אם הוא אתר משעמם, הצילומים של הברזים באיכות לא טובה ואין מידע ותוכן ברמה גבוהה אודותיהם,  הגולשים יוותרו על הברזים האלה ויגלשו לאתר המתחרים. מה שבטוח איות גבוהה של אתר ועיצוב מרשים מתקבלים כאשר פונים לחברת בניית אתרים מותאמים אישית

 

האסטרטגיה של בניית אתרים בהתאמה אישית

היכולת העיצובית של חברות בניית אתרים, להקים אתרים על סמך תבנית,  היא בהחלט אופציה שמובילה הרבה מאוד אתרים ברשת. הם דומים אחד לשני, קשה להבדיל ביניהם, הם לכאורה "ממחזרים" אחד את השני, אין בהם שום דבר מיוחד וגם לא מקורי. פעמים רבות הם מהווים פשרה ולא מייצגים נכון את הלקוח, לא מייצרים תדמית, העיצוב שלהם לוקה בחסר והם לא מצליחים לתת ללקוח את האתר האופטימלי עבורו. אתר שמתאים לקוח או במילים אחרות בניית אתרים בהתאמה אישית, נעשית על סמך אסטרטגיה עסקית ושיווקית של הלקוח. היא זו שמכתיבה כיצד ייראה האתר, היכן תהיה התמונה הראשית באיזה גודל? האם יהיה שם סליידר או סרטון. כל אלה הם לכאורה החלטות גרפיות אבל מאחוריהן עומדת כוונה עסקית ברורה. הן משרתות את המטרה של האתר והן מותאמות לצרכים שלו. כדאי מאוד להשקיע באתר כזה, כי ההשקעה הזו מחזירה את עצמה.

 

מה היתרון של אתרים בעיצוב מותאם אישית?

בניית אתרים בהתאמה אישית, יוצרת הלימה בין הצרכים של הלקוח לאתר, מבלי להתפשר לעתים רבות על אלמנטים מאוד חשובים. הבנייה של האתר תתבצע על סמך האפיון והקביעה איזו סוג של אתר זה. הוא ייבנה על סמך ההגדרה שלו. ההגדרה הזו תקבע את כמות התמונות, הטקסטים, הדפים, הקטגוריות ועוד. הלקוח צריך להסביר מה הוא רוצה להשיג באמצעות האתר וחברת בניית אתרים, צריכה להיות קשובה לצרכים שלו, ולא להציע לו את מה שקל לה להציע, או לפתות אותו במחיר אטרקטיבי עם אתר שלא מתאים לו, שלא יקדם אותו ושלא יחזיר לו את ההשקעה.

יתרונות בניית אתרים בהתאמה אישית

כאשר בונים אתר על סמך תבנית ולא בנייה בהתאמה אישית, האתר "מתפשר" גם על העיצוב וגם על הביצועים. כאשר הולכים על בניית אתרים בהתאמה אישית, הלקוח יכול לבחור מתוך כמה וכמה אפשרויות את האתר שהכי מתאים לו. בסופו של דבר אתרים מותאמים אישית הם אתרים הרבה יותר מקוריים שגם מושכים אליהם גולשים. זה עובד. עיצוב מיוחד גורם לגולשים להישאר באתר, הם מתרשמים וגם יכולים להשאיר פרטים ולעשות עסקים עם האתר הזה. הרבה פעמים הרושם שהאתר יוצר, זה הרושם שהגולשים מקבלים גם על בעל המקצוע של האתר. אם הם מתרשמים מאתר של יועץ עסקי, הם יאמרו לעצמם, רק על סמך ההתרשמות שלהם מהאתר שלו, שהוא בוודאי יועץ עסקי טוב. ככה זה עובד.

  • ניתן לתקן במהלך הפיתוח ועיצוב האתר ליקויים, ולבצע התאמה מדויקת.
  • האתר יוקם בהתאם ליעדים ולמטרות העסקיות שלו.
  • בניית עץ האתר תותאם באופן אופטימלי לקידום בגוגל.
  • העיצוב יענה על התדמית של העסק או החברה.
  • תהיה התייחסות משמעותית לכל נושא חווית המשתמש –UX.
  • אתר מקורי שלא דומה לשום אתר אחר.
  • אתר שבונה לכם מוניטין ותדמית חיוביים.
  • אתר עם יחס המרה גבוה, ברמה גבוהה ומרשים.

 

אתר חנות מסחר אלקטרונית בהתאמה אישית- רק מג'נטו!

אחד האתרים שחובה לבנות בהתאמה אישית מוחלטת, זו חנות מסחר אלקטרונית. ממש כפי שמעצבים חנות במציאות. גם חנות ברשת, צריכה להיות מעוצבת ומאורגנת לפי צרכיה בהתאם לתחום השיווק שלה עיצוב של חנות כלי בית, שונה מחנות רהיטים ושונה מחנות פארם. כאשר מעצבים חנות אי קומרס, חייב להיות לכל חנות קונספט מותאם אישית. העיצוב והבנייה של אתר חנות, חייבים להיות מותאמים במיליון אחוז לצרכים שלה, קטלוג המוצרים, הדפדוף, המלאי, הסליקה, שירות המשלוחים ועוד. מג'נטו היא הפלטפורמה הכי המומלצת היום, לבניית אתרי חנויות איכותיות. היא גמישה ומאפשרת תוספים שונים שמייעלים לגולשים את הביקור בחנות, ויוצרים חווית משתמש חזקה וקלה. רוב אתרי החנויות הכי גדולים בארץ ובעולם בנויים על הפלטפורמה הזו. יש לה קהילת מפתחים שלא נחים לרגע, ומייצרים מדי חודש תוכנות חדשות כתופסים לשיפור החוויה בחנויות, וזה באמת חנות מעולם דיגיטלי שמתפתח ומתקדם כל הזמן.

 

 

אתר בקוד פתוח או סגור?

כאשר מזמינים בניית אתרים בהתאמה אישית, יש להחליט האם האתר הזה יהיה עם קוד פתוח או קוד סגור. כאשר האתר בקוד פתוח, כל הקבצים שלו נמצאים אצל הלקוח, והוא יכול להיכנס עצמו לאתר ולעדכן אותו בטקסטים או בתמונות. כאשר האתר בקוד סגור, אתם בעצם לקוחות של חברת תחזוקה, ועליכם לשלם לה כסף מדי חודש על תחזוקת האתר. יש היום כמה וכמה תוכנות אתרים הבנויות על קוד פתוח כמו למשל וורדפרס. מערכות קוד סגור הכי ידועות הן: וויקס, שופיפיי ועוד.

אתר וורדפרס- גוגל הכי אוהב אותו!

יודע כבר לכל מקדמי האתרים, כי אחד האתרים הכי חביבים על גוגל, הוא אתר וורדפרס. הנראות שלו והמבנה שלו מאוד אהובים על מנוע החיפוש, ומשום כך הוא מעדיף אתרי וורדפרס ומעניק להם עדיפות בקידום.וורדפרס (מאנגלית- מכבסת מילים), היא תוכנת ניהול תוכן שנוצרה במקור עבור בלוגים, ובגלל פשטות השימוש שלה, הפכה להיות אחת התוכנות הכי מבוקשות היום גם כאשר בוחרים בחברה שעושה בניית אתרים בהתאמה אישית. זוהי תוכנה גמישה וידידותית למשתמש וכ-33% מהאתרים היום מעולם מבוססים עליה.

בניית אתר רספונסיבי

בניית אתרים בהתאמה אישית, חייבת לקחת בחשבון את הצורך שהאתר יהיה רספונסיבי,  מותאמת לדפדפנים שונים. בעידן בו יש ל-86% מהישראלים סמארטפון, ממנו הם גולשים ועושים עסקאות, אף אחד לא רוצה להפסיד אותם כלקוחות פוטנציאליים. בנוסף ל-46% מהם יש טאבלט ומקדמי אתרים מומחים גם יאמרו, שגוגל מעדיף אתרים רספונסיבים ומדרג אותם במיקומים גבוהים. גוגל אוהב טכנולוגיה ולכן הוא יוצר עדיפות למי שמשתמש בטכנולוגיה. היום כל אחד חייב אתר שמותאם לגלישה מכל מיני מסכים כמו סמאטרפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים ונייחים. נתוני המכירות כל כך גבוהים היום, והישראלים אגב ממוקמים במקום השני והמכובד בקניות ברשת אחרי האמריקאים. מה שאומר, שאם אתם רוצים להקים אתר בהתאמה אישית, דאגו לכך שהוא יהיה רספונסיבי. המהפכה השופהוליסטית שמתקיימת בעולם, לא פסחה גם על ישראל ולראייה ההתנפלות של הישראלים על חגי הקניות באתרים בעולם, כמו גם רכישות באינטרנט בסכומים שאיש לא חלם שזה יקרה. מה שאומר שבניית אתרים בהתאמה אישית גם אם הם לא אתרי קניות, חייבים להיות רספונסיבים.

בניית אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר אשר מציג עסק או בעל מקצוע לשם יצירת תדמית בלבד. באתר כזה יהיה תוכן על פרופיל החברה או בעל המקצוע, כולל תמונות. המלצות של לקוחות ואחרים, והכוונה תהיה לחזק את התדמית, לשמר לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים. אתרי תדמית בדרך כלל אינם פעילים ברמה שיווקית, כי אם באים לבסס וליצור תדמית והלקוחות של אתרים כאלה הם בעלי מקצוע חופשיים, שיש לתדמית להם משמעות ביצירת המוניטין שלהם וכן מותגים. מותגים יש לומר, לא היו הופכים לכאלה רק בזכות יחסי ציבור ובדרך כלל יש להם עליונות ויתרונות מוכחים. גם להם הרבה פעמים יהיה אתר תדמיתי מותאם אישית  שימשיך למתג אותם באופן חיובי לטובת קהל האוהדים שלהם. למרות שאתר תמיד לא פועל שיווקית כדאי שגם הוא יהיה אתר רספונסיבי-המותאם לדפדפנים מהם יוכלו לגלוש אליו. הגלישה היום ברשת נפוצה כמעט בכל רגע נתון בהיקפים עצומים. יש שבוחרים לגלוש מהנייד שלהם, יש שעושים זאת מהטאבלט או הלפטופ, הדבר החשוב הוא שהאתר שלכם יהיה מותאם לכל סוגי הגלישה. בניית אתרים בהתאמה אישית שואפת לכך.